ponedjeljak, 15. veljače 2010.

Da vidimo što to selo proizvodi

Evo mene na sajmu. Moje društvo me napustilo, kažu da ih ne interesira što seljaci proizvode, nego samo ono što ja skuham, a tumačim im cijelo vrijeme da su nam seljački proizvodi za to itekako potrebni. No svako je otišao na svoju stranu, a ja u halu Boćarskog doma. Pa evo što sam zatekla. Puno toga, a i malo.
Jabuke odmah na ulazu, smeta me što su zapakirane u mrežice. To me podsjeća na supermarkete. Vrećica 10 kuna! Ne, to me ne privlači. Idem dalje.
Suhomesnati proizvodi, toga je bilo najviše, kobasa, kulenova (samo me zanima kako su uspjeli sazrijeti, ili su to od lani, nisam dobila odgovor), bunceka, švargli, čvaraka po 80 kuna!! Ništa, opet idem dalje.
Lavanda
Mavrović, pa ja sam mislila da on proizvodi zdrav kruh, a kad tamo kobase, u redu i kobase su zdrava hrana, valjda.
Kolači...
Moj Žumberak, pićenca kojekakva, raznolika, tako, tako...
Sirevi jako skupi.
E, med sa otoka i primorskih šuma, i još neki medeni pripravci, to nisam vidjela u dućanima.
E tu sam pala: kobase od smokava, arancini, kotonjada (sir od dunja), kolačići od svega toga, limuni, kumkvat domaći...

Evo, ovo je moj izbor, s tim sam se vratila kući.
Imam kod kuće jedan pomelo i ovu šaku kumkvata, to će biti osnova za jedan receptić o agrumima, samo još neznam kakav. A o tome sutra.


4 komentara:

  1. vidiš tako sam htjela otići do bočarskog i opet nisam stigla :((

    puno toga lijepo izgleda.

    sviđa mi se tvoj izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Već sam napisala u prethodnom komentaru da volim sajmove sa proizvodima sa sela. Također sam napisala da me obično razočaraju jer ne vidim ništa novo.
    Za Mavrovića ni ja nisam znala da proizvode i kobasice, čudno...
    Taj štand sa medom bi i mene privukao. Ne znam da li pratite šou U istom loncu, ali tu obično u žiriju bude i neki od proizvođača zanimljivih proizvoda poput posebnih džemova, meda, pašteta, sira, rakija, ulja. Kada sam u zagrebu odem do Bakine kuće i snadbijem se finim proizvodima, a u Bornsteinu uljem i vinom.
    Izbor mi se dopada i malo Vam zavidim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Halo!!! Dobro jutro! A gdje je receptić za "našu sarmicu". Ja čekam. Inače, post je dobro sjeo na dušu u ovim recesijskim vremenima. Obilje je uvijek tu samo ga treba vidjeti. Kao što već rekoh, sve je u očima promatrača. Hvala za tvoje oči.
    Branka

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je žao što nismo otišli. Bez obzira što je već sve viđeno, volim uvijek pronjuškati! :)
    Odličan izbor kupnje, moj muž bi se tu našao. Timna i ja bismo vjerojatnije odvojile za koju kobasu! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails