petak, 28. listopada 2011.

Pašticada, još jednom iz Snježine kuhinje


Evo me još jednom u Snježinoj kuhinji, zapravo htjela sam odmah objaviti u prošlom postu i Snježinu pašticadu, no nije mi se uklopilo s onim "ni čula, ni vidjela". Zato u ovom postu ova pašticada. Nju sam naravno radila, probala privatno i u restoranima i kud li sreće da se ovako nešto može naći u kakvom hotelu ili konobi, pa vjerojatno može, no ja nisam bila te sreće.


Ono što me privuklo je Snježina rečenica: "praviti pašticadu u expres loncu je vjerojatno za neke bogohuljenje". E, mislim si, idem ja vidjeti kako je to napraviti taj govedski klasik u pretisu. Ja volim taj lonac, ovaj zadnji mi je već treći u životu i jako sam s njim zadovoljna. Kuhanje pod pritiskom ja ne vidim, idem što prije skuhati da se maknem iz kuhinje, ja u njemu vidim kvalitetu, jest da treba malo iskustva oko minutaže, ali meni je super.


Radila sam točno po Snježinom receptu, samo sam možda natrpala više mrkve i češnjaka u meso, tako da svaka šnitica ima i naranđastu prugicu. Radila sam duplo, jer mi je lonac veći i imam goste pa da bude i za drugi dan za nas. Ne zna se bolje da li je meso ili umak, svi su se obezglavili od božanstvenih okusa, a kao prilog poslužila sam kruhove knedlice.


Snježo, hvala još jednom što si s nama podjelila svoje recepte, a uvelike obogaćuje igricu FBI,
koju je pokrenula mamjac.




Broj komentara: 17:

  1. O,draga Dunja,ne znam da li je lepša pašticada ili fotografje!Božanstveno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pašticada je odlična i super da si imala priliku za isprobati je, a prezentacija i slike su zbilja savršene. Draga Dunja, ovo je jako lijepo i nešto sasvim posebno !

    OdgovoriIzbriši
  3. mmmm, sjajno!
    i idealno za ovakve tmurne dane :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Opčinjena sam lepotom ove klope, ti zaista od svega napraviš umetnost! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno izgleda pašticada i slikice su baš nekako retro, antikne..Baš odaju poseban ugođaj i kao da su žive, super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam pretis lonac, ali kad vidim kako krasna jela je moguće napraviti, razmišljam o kupnji. Fotke su divne.

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo izgleda jaaako primamljivo. Fenomenalne fotke

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo izgleda preukusno! Divne su ti slike i još bolji recept! Šaljem ti veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Očarana sam slikama i prezentacijom! Hvala, draga Dunja!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pasticadu nisam nikada ni radila ni jela, ponekad ima toliko toga sto bih pravila a ne stignemFotografije su kao iz nekih starih vremena....imaju vas neki lični "pečat"

    OdgovoriIzbriši
  11. Oduševila me je i prezentacija, i slike, i Snježin recept! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Priznajem - nikad nisam jela pasticadu... :( Ali sam naziv me podseti na strip Bones gdje dva glavna negativca stalno kukaju da zele praviti pasticadu... :) A fotke su savrsene!

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam pašticadu i uglavnom se držim našeg obiteljskog recepta, ali tvoje fotke su me oborile s nogu. Divne su i tako snažne atmosfere.

    OdgovoriIzbriši
  14. Moram priznati da nikada nisam nešto ovako spremala a gledajući tvoje fotke sve mi liči na čaroliju. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  15. volim pašticadu ali sama ju još nisam radila. obično ja za to zadužena moja mama. ali ideja s s kuhanjem u ekspres loncu je super i baš bih mogla probati. fotke su sjajne!

    OdgovoriIzbriši
  16. Uh, kako je ovo dobro... nisam nikada probala pasticadu, uvek mi se cinila prekomplikovanom za pravljenje, ali kuvanje u ekspres loncu je zaista odlicna ideja... a tek fotke, mmmm!;)))

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails