četvrtak, 23. lipnja 2011.

Ljeto - putovanja


Drage moje, došlo vrijeme putovanja, stigla sam kući na 24 sata, promjenila prtljagu,
i danas dalje. Nadam se da ću više "kuhati" blato nego hranu, no nikad se ne zna
što nas u životu čeka.
Prtljaga br. 1 je spremna, bojice, alat, očale, neke nove stručne knjige, neke stare
koje se rado ponovo čitaju i naravno fotogrfski aparat.
Prtljaga br. 2 se upravo sprema; tolerancija, dobra volja, smirenost, optimizam...



Ne može se krenuti na put bez dobre putne muzike. Stvim u auto CD od mog ljubimca Billy Oceana i kilometri samo prolaze. On je stari dobar muzički mag, i to su stari hitovi, za mlađe možda ne prihvatljivi, no ja spadam, kako kažu moja djeca, u generaciju kad se slušala ljiga.
Eto, ljiga baka kreće na radni odmor. Žao mi je što nisam stigla pregledati vaše postove, ali ću malo škicnuti s mjesta odmora. Dosta sam toga pripremila, ali isto nisam stigla objaviti, no stići će i to kad se vratim. Ostajte mi dobro i uživajte u ljetu.




Broj komentara: 13:

  1. yeah .Get out my dreams, get into my car:)Ma uzivaj i javi se ponekad;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Opusti se, uživaj, sa voljom radi i naravno srećan put, pa se vidimo sa novim temama:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan put, zelim ti lep i kreativan odmor i naravno vrati nam se sa nekim lepim novim recepticima...mah-mah!;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo se ti lijepo odmori, napuni baterije i javi nam se ponekada!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lipo se odmori i uživaj uz dobru muziku :)
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Dunja, nadam se da uživaš na svome putovanju . I da ćeš nam se vratiti puna dojmova, priča i tvojih predivnih slika sa puta ! Uživaj u svakom trenutku !

    OdgovoriIzbriši
  7. prvi put sam kod tebe, svratih preko komentara kod cookete. i cudim se kako te prije nisam otkrila. predivne fotografije, odlicni prosli postovi. sad cekam povratak s godisnjeg :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ps. nije mi prosao login preko bloga pa evo rucno: http://kuharicazadjecu.blog.hr

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails