ponedjeljak, 2. kolovoza 2010.

Savijača od nektarina




Radila sam štrudlu od jabuka, onu klasičnu, čak sam kupila gotove kore, što baš ne radim često, ali eto, trebalo je toga dosta napraviti a vremena malo. Imala sam mladih jabuka, očistila ih, naribala i ostavila da odstoje. No kad sam krenula s radom, preračunala sam se i za zadnju savijaču ponestalo mi je dovoljno jabuka i bilo mi je žao baciti tijesto. Otvorim frižider i gledam što ima da stavim umjesto jabuka. Ništa osim nektarina i to poprilično tvrdih.


Narežem nektarinu na manje komadiće i napravim zadnju savijaču i u strahu kako će sve plivati, stavim u pećnicu. Više puta sam otvarala vratašca da vidim šta se događa, ali ne vidim ništa neobično. Na kraju pečenja, jedva dočekam da se prohladi i zovem svoje degustatore. Ocjena 5+, kažu oni. Drugi dan sam morala radit štrudl od nektarina.


No, što mi je potrebno za jednu savijaču:
  • 3 tanka lista gotovog tijesta
  • 3 žlice krušnih mrvica
  • 3 žlice šećera
  • malo cimeta u prahu
  • 1 naribana mlada jabuka veća
  • 1 veća tvrđa nektarina (neoguljena)
  • malo ulja
List tijesta staviti na radnu površinu, navlažiti ga vodom i pokapati uljem. Na njega staviti drugi i treći list i sve isto napraviti s vodom i uljem. Na trećeg posuti krušne mrvice, zatim ribanu jabuku, komadiće nektarine, šećer i cimet. Zaviti i staviti peći na namaštenoj tepsiji.
Peći 25 minuta na 200 st.


Sigurno bi bilo dobro u krušne mrvice umiješati malo mljevenih i oguljenih badema, no to ću probat drugi puta.


Broj komentara: 11:

  1. Moram priznati da mi ne bi palo na pamet stviti nektarine u štrudlu, ali ovako sad kad vidim kod tebe kako dobro izgleda... morati ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni meni ne bi palo na pamet ali je fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  3. nektarine u piti.....odlicna ideja...nikada mi ne bi palo na pamet!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuci odlicno a izgleda jos bolje...hvala na novoj ideji, i sad sam se setila da nisam duuugo pravila ovakve pitice, pa eto dobrog razloga da se isproba.;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova savijača me oduševila, razmišljala sam već par puta o nektarinama u nekoj savijači ali nisam se do sada odvažila i staviti ih. Draga Dunja, za mene kao naručeno :). I savijača prekrasno izgleda !!

    OdgovoriIzbriši
  6. nektareine ne bi nikad umotala u štrudlu, no ideja je odlična i sigurno ubrzo isprobana kod mene

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene ovakve pite nikada ne ostavljaju ravnodusnom.Breskve i kajsije su najbolje..:)

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam se bavila mišlju da pokušam i nikad mi nije bilo jasno zašto se breskve i nektarine tako malo koriste u kolačima koji nisu biskvit, poslagano voće i šlag. Vidim da je tvoj eksperiment savršeno uspio i svakako ću probati!

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Tadeja, ono što me oduševilo kod tog štrudla, je njegova boja i miris. Jabuke uvijek nekako potamne, a nektarine su dale neki ružićasti ton, a miris... samo ipak moraju biti srednje tvrde da se ne bi u pečenju sve raspalo.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails