srijeda, 24. veljače 2010.

Proljeće je stiglo


Ljudi moji, pa proljeće je stiglo. Ovo su prve proljetnice!
Još pred tjedan dana samo snjeg, kiša, hladnoća... a čim je sunčeko provirilo, požure se jaglaci i snježnice da što prije izađu i obave svoj mistični zadatak, dok nisu prolistale šume i spriječile sunašce da obgrli ove predrage nam biljčice.

Pa srce je razdragano i radosno svakog tko to čudo doživi. A čudo će biti i mojim prijateljima, jer danas nema ručka, pa tako ni recepta. Tko bi još pri ovakoj ljepoti nešto kuhao.

No, ipak se na stolu mora nešto naći, veselo, proljetno i gotovo nekuhano.
Pa idemo redom, matovilac, sirova mlada mrkvica, crvena paprika, kratko blanširan karfiol i brokula, kozice i mladi parmezan. Sve to začinjeno maslinovim uljem, balzamičnim octom, sokom od limuna, češnjakom i krupnom morskom solju.
Desert po mojem guštu; crna kava iz aparata bez šećera sa mallows kolačićima i par kapi Bacardi ruma. Moja kćer kaže da to piće smrdi po bolničkoj otopini za dezinfekciju, a meni se baš to sviđa, a možda me podsjeća na neke ugodne bolničke trenutke, ko zna, ali o tom drugom zgodom.
Nakon svega ne treba više ništa ni govoriti, ni pisati, a ni kuhati, dovoljno je samo buljiti u zalazak sunca, a možda i recitirati tko se još sjeća; Kako je lep ovaj svet, ondje potok, ovde cvet... ili pjevati; What a Wonderful World sa Rod Stewartom, sa čovječuljkom, ni malim ni velikim, ni muško ni žensko, ali neopisivo privlačnim ženskom rodu, pa i meni. Uživajte blogerice, proljeće traje naj kraće.

4 komentara:

  1. Divno proljeće i cvijeće na tvojim fotkama. Ja se, pak, više radujem svježem povrću - KONAČNO!
    Kavica sa marshmallowsima, ne znam, nisam je probala, a ne znam ni kakvog je mirisa bolnička otopina.
    Ali je svijet lijep kada na njega gledamo sa optimizmom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, kao i obično iznenadila si nas svojim novim menijem, ja bih ga nazvala - Proljeće na Dunjinom pladnju - . Sve si mislim, od tog pladnja bi se moglo istinski smršaviti, ako naravno, dovoljno dugo konzumiraš tu harmoniju boja, okusa, mirisa i još toliko toga što je u sadržini dotičnog jela. Pa ako to nije duhovnost, onda ne znam što jest! Stvarno uživam i jako se veselim proljeću! Branka

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooooj, baš si me dobila ovim postom! :)
    Ja sam proljento dijete i koliko god kratko trajalo, a i nemamo ga zapravo više onakvog kakvog se ja proljeća sjećam iz djetinjstva, uvijek mu se veselim i živnem! Nemoguća sam tijekom cijele godine, ali u proljeće potpuno izgubim kompas i kontrolu ;)
    Nisam nešto ljubitelj ovih slatkih napitaka, ali ovu salaticu gore bum ti s guštom smazala, još ak' mi daš čašicu crnog, ja happy! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj boja! Uživam ponovno se vraćajući na ovaj post!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails