subota, 20. veljače 2010.

Kumkvat još jednom

Ova zima je dosadna, nije više tako hladno, ali je tmurno i depresivno. A pred nama je vikend i moje prijateljice očekuju da im nešto veselo pripremim. Uz zkusku i kolač, treba nešto i u čaši.
Odlučila sam se još jednom za kumkvat zbog prekrasne boje, čarobnog okusa i da mi ostane i nešto za sutrašnji doručak.
A ja i moje prijateljice dobro znamo da se "zimski bluz" najlakše odagna nekim zgodnim pićencem. Pa evo ovako: 300 gr kumkvata izrezala sam ga na ploškice i odstranila koštice, pa dodala 300 gr. šećera i dva burbon vanili šećera uz čašu vode kuhala dok kumkvat ne postane proziran, a tekućina gusta. Ohlađeno staviti u visoke koktel čaše do jedne trećine i preliti votkom ili đinom.

Broj komentara: 5:

  1. Ovakvo nešto otklanja svaku mrzovolju. Divno je posluženo. kumkvat je stvarno čarobnog ukusa. Veoma mi se dopada kao namaz.

    OdgovoriIzbriši
  2. AAAh, prekrasno! Samo mi još otkrij tajnu gdje kupuješ sav taj quamquat? Fotke su krasne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupujem ga u Zagrebu u tržnici Dolac. Ima neki štand gdje imaju često egzotično voće, a nađe se i u Merkatoru. Kilogram je 80 kn, ali kupila sam 30 dkg, pa jedna teglica te delikatese ne dođe jako skupo. Drago mi je da vam se sviđaju fotkice, jer moram priznati, idem pisati recept samo da bi uzela fotografski aparat u ruke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme koji oblizeki! ;) Fotke su ti prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo mi se jako svidja, sigurno cu probati:)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails