ponedjeljak, 1. veljače 2010.

Pogača s jetrom


Pogača s jetrom, jetrenjača, punilo za perad... ona masa s kojom smo nekad punili pileće pečenje. Natrpali smo koliko got je stalo u piceka i onda ga zašili da ne bi sve iscurilo tokom pečenja, a mi smi svi čekali da picek dođe na stol pa da pograbimo baš ono što je izašlo van i lagano zagorilo i natopilo se masnoće. Jer sam "staf" u piletu bio je nekako gnjecav i pre vlažan, i tako je moja baka Nana bila pametna, da se ne bi trgali za reš komadiće, lijepo počela peći filu posebno. I to je ta pogača s pilećom jetrom. Danas je često na našem stolu kao jednostavni ručak ili večera, uz raznovrsne salate.
Nema nekog recepta, ali ide ovako; stari i prosušen kruh (ma može i svježi) zalije se sa mlijekom da se namoči, u to se doda prepečeni špek na kockice (ako nema, nije bitno), dinstanog crvenog luka, malo češnjaka, peršin list, dva jaja, usitnjene svježe pileće jetrice, ja ju nožem na stružem, odvojim od srca i kožice (to nam ne treba) i začini po ukusu, sol i papar. To se sve izmješa, uz dvije žlice brašna i ako je malo pre rijetko i koju žlicu krušnih mrvica. Izliti u namašten pleh i peći dok ne dobije zlaćanu boju, oko 25 min na 220 st.

2 komentara:

  1. Ovo mi se dopada. Znam da smo i mi najradije jeli ono što iscuri iz punjenog pileta jer je fino i hrskavo. Dobra je ideja da se posebno peče, ali je na moju veliku žalost ovo previše kalorično da bi se usudila praviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sam ovo propustila...odlicno!!!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails