ponedjeljak, 25. listopada 2010.

Rog paprika i ljubavni trio



Volim sve povrće žarke boje, a osobito me privlači rog paprika. Još ih se nađe na tržnicama i ja ih trošim u ogromnim količinama, sirove, na salatu, pečene... a naj ljubavniji trio među povrćem je sigurno paradajz, rog i patliđan. Svaki zasebno ima stotine priča, a zajedno čine kraljevsku gozbu. Uskoro će nas napustiti, jer je sve već ubrano i pružiti šansu onim iz staklenika i to vjerojatno talijanskih, ali istim nedostaje jačine okusa i mirisa, pa se ovim postom pozdravljam s ovim plodovima koji su nas obilno častili ovo ljeto.



Ovdije su dva recepta od pečenih i punjenih paprika. Prvi je posebno omiljen kod nas i cijelo ljeto se radi i nikom ne dojadi. To je u stvari predjelo, a sastoji se od osim pečenih paprika i s nekoliko vrsta sira.



Paprike stavim peći i pazim da se ne prepeku previše. Kad su pečene odložim ih na kratko u neku prikladnu posudu s poklopcem da se malo opuste. Zatim im dok su još tople odrežem gornji dio da dobijem "lađicu", očistim od sjemenki, skinem kožicu koliko najviše mogu. Ostavim peteljku i dobro ocijedim, te ih punim sa sirevima po želji, obično stavim neki plavi, pa topljiviji, mozzarelu i slično. Stavim ih na pleh i natrag u pećnicu da se sir rastopi.




Odlično je i toplo uz neku salatu, a super je i hladno, čak i drugi dan.

E sad onaj ljubavni trio. Paprika se obradi kao i za prvi recept samo bez sira, i ostavi na čekanje. Za četiri punjene paprike prodinstam na jednom luku 300 g mljevene teletine. U drugoj posudi prodinstam na kockice izrezana dva manja patliđana. I meso i patliđani moraju biti do kraja gotovi. U međuvremenu skuham (bez dodavanja tekućine) i protisnem 1 kg paradajza. Protisnutu gustu masu izlijem u vatrostalnu posudu, i u nju poslažem paprike koje sam napunila sa mesom i patliđanima. Sve pokrijem aluminijskom folijom i stavim u pećnicu na pol sata.

Prije posluživanja preliti punjene paprike umakom u kojem su se pekle.




Broj komentara: 14:

  1. Izgleda fantasticno a islike su savrsene

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh sto mi se svidja, narocito ovaj trio sa teletinom!

    OdgovoriIzbriši
  3. kojE fino predjelo, ja bi se odlučila za ovu verziju pečenih paprika sa sirom..iako vjerujem da je i ova druga jako fina.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj trio je božanstven,divan spoj okusa i mirisa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako volim pečene, marinirane paprike iako ih nikada ne radim - previše vremena i struje, a ne čepi mi se ni kod grila. Svejedno, kada bih imala koga da to radi umjesto mene, uvijek bi mi bile na jelovniku. Ovi tvoji prijedlozi su odlični i znam da je ovo jako, jako fino.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaka trio Dunja! Ja moju papriku volim sa svim sirevima. Nekad je napunim onako svežu belim svežim sirom pa grickam uz jogurt. Ovakve lađice još nisam pravila. Obično ih punim cele a ovako su baš zgodne.

    OdgovoriIzbriši
  7. @ hvala svima, drago mi je da vam se sviđa
    @ Katarzis, imaš pravo što se tiče pečenja paprika, to oduzima dosta vremena - ono mi se sviđa "čepit kod grila", no ja sam sišla korak niže u tehnologiji, ne više, nego niže. Zapravo sam se vratila u srednji vijek, puno toga napravim u krušnoj peći, tako i pečem paprike, ne moraju se ni okretat, pobacam ih unutra i nakon 10 minuta izvadim, a što je najbolje ne moram ništa prati nema ni rešetki, ni tepsija, ni ništa, sve što iscuri i izgori.
    Nema tu ni ventilatora, ni struje, ni servisa, do duše treba drva, 100 E metar ispiljenih, trebam za godinu dana za kuhanje 2 metra.

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidjaju mi se oba receptica i super je sto ovde uvek dobijem inspiraciju za nesto novo...a vec se ponavljam za fotke, fantasticne su... i kad dodjem ovde na blog, odmah ogladnim!;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlični recepti i odlična izvedba ! A slikama sam kao i uvijek oduševljena !
    Na pravi način si se pozdravila od omiljenih plodova ljeta , i sviđa mi se odabrani trio :)

    OdgovoriIzbriši
  10. @ Hvala drage moje, baš se radujem da vam se sviđa, a koliko sam shvatila poantu blogiranja, da se nadopunjujemo, međusobno inspiriramo, izmjenjujemo iskustva i obogaćujemo na radost svih. I je tako.

    OdgovoriIzbriši
  11. ja obožavam rog paprike i paradajze naravno, patliđane ne volim odivše ali u kombinacijama s paprikama i paradajzom su mi prihvatljivi
    ovaj prvi recept je odličan, ovaj drugi ću morati isprobati, ali vjerujem da je isto jako fino

    OdgovoriIzbriši
  12. Mmmm sve mi zvuči jako ukusno. Ne znam za koju bi se kombinaciju prije odlučila, možda ipak ove sa sirom. :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails