petak, 1. listopada 2010.

Muškatna bundeva na salatu




Kad sam ugledala Sanjin post o bundevi sa njenog bloga "Tristo čuda", sjetila sam se fine jesenske salate. A već je došlo vrijeme i za nju. Sanjine ću recepte sve isprobat, obožavam bundevu na sve načine. A kad vidim ovu njenu naranđastu boju, sjatim se ljeta i odmah mi je toplo.


Ova jesenska salata je lagani zalogajčić, meni je zgodna kad zbog poslova ne ručam kompletno, jer bi morala odustat od bilo koje aktivnosti na koji sat, zato često zapnem za ovako nešto. Kad dođe sezona bundeva, naročito volim ovu kruškoliku, muškatnu, ispečem ju ili cijelu ili ovako na kockice i spremim u frižider u neku posudu. Kad je preša, za čas je gotova salata, juha, kolač ili što ti ja znam, puno toga.


Na papir za pečenje staviti na kockice narezanu bundevu, malo posoliti i pokapati uljem. Staviti u pećnicu na 250 st.C na 25 min, ili dok nisu mekane. Još sam tostirala u tavi par šnitica mesnatijeg špeka ili pršuta i nekoliko polovica oraha.


U međuvremenu oprati neku sezonsku salatu, matovilac, mladi radič ili najbolje sasvim mladi špinat (na kuha se). Na tanjur složiti salatu, ohlađene kockice bundeve, pršut, orahe i začiniti po želji, malo soli i papra, i maslinovo ulje i koja kap soka od đumbira, pa onda uživati.


Broj komentara: 14:

  1. Dunja, ovo je za 10. Obožavam bundevu, ali moram da priznam da je slabo konzumiram. Više iz neznanja nego iz lenjosti. Ovo izgleda fenomenalno. Tanjir puca od vitamina. Divno, hranljivo i zdravo.
    ps juče sa pravila mus od rokforta i fenomenalno je ispao, sutra ga pobamo. Doduše u draftu će malo čekati da dođe na red! Mislim da će gosti biti oduševljeni! I ja sam dodala orahe. Sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakve fotografije!!! Svaka čast. Ovo je predivno, kao da gledam jesenje pejzaže. Sve boje jeseni, zar ne? Ideja je fenomenalna. Obožavam bundevu i rado je pripremam pečenu. Tako mi je najslađa. Ovo bih rado probala:)

    OdgovoriIzbriši
  3. već sam bila spomenula na drugom blogu da bunevu nisam spremala nikad jer mi se nije dopala okusom kad sam je jednom probala, no oduševljavaju me ovkvi recepti kojih ima sve više i morat ću je ponovo probati da vidim hoče li mi se ovaj put možda dopasti

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme ovo je divnoo, divno... :))) Baš mi je jedna draga žena dala sličan recept, ona stavi isto matovilac, pa pirjanu bundevu (iako ja preferiram pečenu) na kockice i posipa bundevinim popečenim sjemenkama... recimo njena je veganska varijanta dok je tvoja prava gurmanska.. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotke su prekrasne, a kako baš u špajzi imam dvije tikve, hokkaido i muiškatnu, ima šanse da napravim i ovu tvoju salatu. Ako ne juhu ili....Ili ništa jer ću idući tjedan hopsati naokolo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je baš za uživati !! Ja moram priznati ne koristim previše bundevu u jelovniku ali za ovakvu salatu ću joj naći mjesto. Izgleda predobro, fantastično !!

    OdgovoriIzbriši
  7. kakav divan recept Dunja, i predivne slike, kao zive, i jos ljepse. obozavam ovakve salate! bi li smjela postaviti recept na svoj blog?

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršeno, baš sam radila s bundevom nešto od sličnih sastojaka i oduševilo nas je tako da bi mi sigurno i ova salata pasala. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. sTVARNO PREDIVNO IZGLEDA.bAS SAM DANAS KUPILA JEDNU POVELIKU BUNDEVU.mISLIM STO DA NE ISKORISTIM SADA KADA JE NJIHOVO VREME...:)

    OdgovoriIzbriši
  10. @ Jelaena, drago mi je da ti se sviđa ova salata, u bundevi je neprocijenjiva zaliha svega korisnog što će nam bit potrebno u zimskim mjesecima jednolične prehrana. Drago mi je da ti se dopala pjena od sira. Svi ju vole.
    @ Nele, hvala, imaš pravo, boje su isto ovdije jako važne, često nas privuku i otvpre apetit. Mislim da nikome to nebi bilo tako privlačno da je recimo unutrašnjost bundeve neke sive boje.
    @ Nina, ni ja nekad nisam baš bila luda za bundevom, ali me okusom baš privukla ova muškatna. Neke čak iste vrste imaju malo različite okuse, neke su malo slađe, neke čak malo bljutave. Ali na ovaj način, kad se malo posole i ispeku u pećnici, vjerojatno kako dehidriraju, izađe u prvi plan prava aroma.
    @ Ebba, hvala ti, drago mi je da ti se sviđa, meni je isto okus privlačniji kad se ispeče, i potom ku jedemo takvu, ili pravim od nje bilo što.
    @ Kararzis, hvala, hokaido mi je isto odlična tikva, no od nje pravim odlične juhice.
    @ Branka, hvala, ova salata je za uživati, no neki moji frendovi se groze kombinacije slatko, slano, kiselo, a meni je baš ta kombinacije super.
    @ Anita, hvala, slobodno koristi i post i fotografije i sad i ubuduće.
    @ Andrea, drago mi je da ti se sviđa, ja napravim veliku tacnu toga, pa svatko vadi što voli, najprije ode bundeva, pa špekec.
    @ Vera, hvala, istina, naj bolje je sad pripremati, ima je skoro cijelu zimu, ali svježe je svježe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Dunja evo mene opet :). Jutros sam na Dolcu kupila bundevu i upravo pojela ovakvu salaticu ! Zeleni dio je bio - radič, rikola, zelena,+ fini crveni špek i jedino sam izostavila orahe. Odlična je , baš mi se sviđa i volim ovakve obroke. Ostatak bundevinih "kockica" je pospremljen pa ću ubrzo opet ponoviti priču :)
    Hvala ti još jednom na receptu !

    OdgovoriIzbriši
  12. @ Draga Branka, evo i mene opet, baš mi je drago da ti se dopalo, možda smo se na Dolcu i mimoišle!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasan recept a boje su zapop...
    Meni je fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jel vidiš sad problem voajerizma :)
    Idem gledati gdje sam kod tebe zadnje stala i ne mogu vjerovati. Po slikama znam da sam vidjela i pročitala, a komentara nema.
    Dakle ova slata je klasičan primjer onoga što ja stalno k'o refren pjevam kad je bundeva u pitanju. Oči jedu, fotografije su više nego savršene, boje tako intenzivno žive, da ja sama sebi ne vjerujem da ja to ne jedem! A ne jedem:(
    Ne da neću, hoću ja, ali ne ide.....
    Ali možda ipak pokušam još jednom!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails