četvrtak, 14. listopada 2010.

Brankine pijane šljive u mojim kolačićima




Stvarno su me oduševile Brankine šljive iz brandya, napravila sam ih isti dan, ali su odmah prohujale s vihorom i nestale. A meni se baš počelo u glavi slagati šta bi s njima mogla sve napraviti, osim onoga što su moji ukučani napravili, posrkali i šljive i sirup.

Nije mi ništa preostalo nego, "jovo nanovo". E, sad sam bila malo pametnija, pola na stol, pola na tajno mjesto! Smislila sam dva deserta, evo prvi, obični muffini i kad tijesto stavljam u papirnate košarice, na vrh stavim jednu šljivu iz brandya. Ona pri pečenju potone, no to ništa ne smeta.


Ugriz je fantastičan, iznenađenje, a svatko si još žlicom natoči sirupa iz staklenke.



Hvala Branka!
Na stolu je ostalo brdo praznih kapslića, dvije prazne boce mlijeka, a svi pozaspali ko bebe.
Jesenska topla večera.




Recept za muffine može bilo koji, a može i ovaj po kojem sam radila.


Broj komentara: 13:

  1. uuuuu kako sočno izgledaju ovi tvoji pijani muffini :)))) Brankine šljive su zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. a ja sam napravila prekjučer sirup od nara po tvom receptu.. jao što je fiin, jako me podsjeća na lubenicu.. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu.. prekrasno, sočno i....ma boli glava:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, uf, za prste polizati. A poslje si još i dobre volje. Čuj, a da ti to lijepo s košaricom spuštaš mušterijama na Dolcu (znaš ono, ne moraš plačati ni štand, ni pdv)? Mislim da bi ti ovi muffini bili hit! Ozbiljno!

    OdgovoriIzbriši
  5. @ Surac, ako ti kažeš da izgledeaju super... onda jesu.
    @ Nataša, upravo kako ti kažeš nisu bile pijane samo šljive, negu i mafini.
    @ Ebba, ma znaš da se nisam mogla sjetiti na šta me podsjeća, pa naravno, na lubenicu. Ja ga pravim dok ima šipka, skoro do Božića.
    @ Snježa, hvala, drago mi je, a čak malo i boli glava ako se pretjera.
    @ Katarzis, dobra ideja, misliš onako, košaricu s mafinima spustim štrikom, a oni meni stave kune, a ja štrik potegnem gore, ne moram se ni oblačit. Ha, ha...

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa, ti si nam bas bila vredna...odlicna ideja da napravis mafine sa ovim sljivama, a pozuri sa tim drugim deserticem dok tvoji ne otkriju to tajno mesto, hihih...;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. @ mignonne, otkrili tajno mjesto, nema više pijanih šljiva, sutra rtčim na plac da ulovim još koju kilicu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dunja ovo je divno !! I puno ti hvala, hvala, hvala, ...... ! Znaš da si me jako razveselila već i samim isprobavanjem šljiva na ovaj način a sada su tu i ovi predobri muffins, odlično izgledaju ! A najviše me veseli što se i tebi i ukućanima sve skupa tako sviđa i što uživate !!
    Pijane šljivice su pomalo zarazne :) a meni se najviše sviđa kako sve zamiriše kada otvorim teglicu.

    OdgovoriIzbriši
  9. @ stočiću, hvala ti drago mi je da ti se sviđaju.
    @ Branka, da znaš da si sa svojim božanskim šljivama puno spominjana za našim stolom.

    OdgovoriIzbriši
  10. :( ja ih nisam stigla napiti. Šljive.
    I sad mi je krivo. Mufini upravo izgledaju sočno i mirisno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Recept je super, nego da li moze da se daje maloj deci zbog alkohola?Koliko alkohola ispari?

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails