četvrtak, 30. rujna 2010.

Omlet s kukuruzom



Zadnja dva tjedna sam razapeta na sve strane, ne stignem sve što bi htjela. Zaredala se neka radna druženja na terenu, ali i tamo se fino papalo. Ja sam bila zadužena za kuhinju, to nije nikakav problem, ali sam htjela "progurati" negdje kukuruz, da stignem do konca mjeseca napisati post. Tek jučer stigla kući, i sa strepnjom vadim kameru, nije isto fotografirati u već poznatim unutarnjim uvjetima, ili vani. Mučila sam se, te previše svjetla, sjene, muhe, mačke, peseki... a dok sve ne prikopčam na računalo, pojma nemam kakav je rezultat. I kakav je, pa tako, tako, može proći, ali nije to ono što bi mene zadovoljilo. Ali šta je, tu je. Još dva posta bit će s terena, papica za 5, fotke trojka.


Ovo je jedan fini omlet, spremljen za marendicu, a može i večericu. Spremljen je od kuhanih zrna kukuruza, na žalost više nema svježih, pa je poslužila i konzerva.

Za ovaj omlet za 2 osobe, potrebno je:
  • 1 mala konzerva kuhanog kukuruza (125 g)
  • 1 vezica mladog luka, 3 komada
  • 1 crvena paprika rog
  • 1 ljuti mali feferon
  • 3 jaja
  • 3 žlice brašna
  • sol i papar


Sitno nasjeckati sve povrće, umutiti jaja i zagustiti brašnom. Zagrijati u tavi ulje i žlicom vaditi smjesu od jaja i povrća i formirati male omlete u promjeru oko 10 ili malo više cm. Peći s jedne i druge strane dok se ne postigne lijepa svjetlo smeđa boja. Služiti uz gusti i ocijeđeni jogurt i neku salatu, mi smo imali ljubičasti kupus.


Ovo je ujedno moj doprinos igrici "Ajme, koliko nas je", koju je pokrenula Monson sa bloga Dalmacija Down Under, tema je kukuruz, a šaljem ga Mihaeli sa bloga "La casa de vanilla" koja je ovomejsečna domačica.


Broj komentara: 6:

  1. ovo je stvarno odlična ideja za finu večeru :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam kakve primjedbe imaš na slike ali su meni i ove izvrsne kao i ovaj lijepi prijedlog za marendu ili večericu!

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovo moram probati, obožavam te šarene povrtne kombinacije, a brze. Osim toga je Timna u zadnje vrijeme, konačno počela takvo što i jesti, što me čini sretnom i olakšava mi život. :)
    Fotke?
    A što da ti kažem. Dolazi zima i ja moram izvući svoju instalaciju i šarene papire i tri dana slaganja i pospremanja za dobiti jedva prihvatljivu fotku. Dajem kraljevstvo za danje svjetlo!
    Kao i obično fotografije su ti prekrasne! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @ Andrea, večerica je sasvim u redu, još kad bi bio mladi, a ne konzerva, bilo bi još bolje
    @ Snježa, a šta ćeš, to ti je kad zapneš nekamo i po nešto, a ni sam ne znaš zašto, ali te tjera. Tako ti je to s kamerom.
    @ Tadeja, imaš pravo to su moji klinci kad su bili mali jako volili, a i sami su si znali napravit.

    OdgovoriIzbriši
  5. Omlet odmah prisvajam :) , super je ideja i kombinacija i baš mi često zatreba nešto ovako brzo i fino !
    Nemoj misliti da su ti fotke "trojka", lijepe su i meni se baš sviđaju !

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Branka, to sam radila u prirodi s velikim društvom, a kokice baš nisu bile jako darežljive, pa smo morali omlete "podebljati". Nije ispalo loše, no ja više volim čista jaja. A fotke, u uvjetima nekontroliranog svijetla, jako je teško napraviti "veliku" fotku, a to me čini nervoznom, ali bila je prilika zbog kukuruza pa sam zažmirila na jedno oko.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails