četvrtak, 2. rujna 2010.

Pečene rajčice - Ebba's cuisine, na sendviču




Kako ja volim ljeto između ostalog i radi obilja povrća, na prvom su mi mjestu rajčice, patliđani, tikvice i još puno toga, a mnogi bi rekli, ima toga i po zimi iz hladnjača i dalekih zemalja. Nije to to. Neki dan me oduševila Ebba sa pečenim rajčicama. Znam za one koje se u stvari suše, pa prodaju ili takve suhe, ili u malim flašicama prelivene nekim uljem. Dobre su i te, ali sam probala napraviti po Ebbinom receptu s malim promjenama i to mi je bilo jedno od otkrića ovog ljeta.


Ebbina priča o samom paradajzu kao namirnici, ne treba samo pročitati, treba naučiti napamet. Uvijek mi je žao koliko dobrote i bogatstva prođe mimo nas, zato joj posebna hvala da nas upozori na to.


Evo kako sam to ja napravila. Odmah sam odjurila na tržnicu, nije mi daleko, i kupila dvije kile sasvim zrelih rajčica (ali ne mekanih) podjednake veličine, recimo kao veća mandarinka. Oprala sam ih, osušila i razrezala na polovicu. Žličicom izvadila višak tekućine i sjemenke, nije joj potrebno iscijediti dušu, na plitku tepsiju stavila masni papir i poslagala polovice (sredina prema gore) i sušila prvo u pećnici pod ventilatorom na 80 st. oko 3 sata. Zatim sam ih malo poškropila maslinovim uljem i posolila te vratila u pećnicu na pola sata i pojačala temperaturu na 180 st.


Potom ih prohladila i spremila u prikladnu posudu pa u frižider. Kad su moji poslijepodne došli kući, nastao je opći grabež. Sendviči, pa sendviči... sendvičiiiii

Kakvi sendviči, e pa opet moj crni integralni kruh koji se ne mijesi, njega ima svaki dan, malo salatice, pa ovčjeg sira fetica i kruna na kraju, pečeni paradajz. Divota. Dobar tek!




Broj komentara: 17:

  1. ajooooj :DDD a što da kažem nego PREKRASNO! Kao prvo zahvaljujem ti od srca na povjerenju, kao drugo fotke su baš baš prekrasne i ta rajčica se toliko crveni da bi joj malo tko mogao odoljeti, treće - baš si me dirnula ovim postom :)) i hvala ti! :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme meni... pa ovo je savršeno. Pojela bih i sličicu a kamo li ne rajčicu:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako bi mi ovaj krasan sendvič sjeo danas za gablec .. Savršeno

    OdgovoriIzbriši
  4. Stalno se spremam peči paradajz za kasnije, a nikako da krenem. Podsjetila si me jer ovo što predlažeš - domaći kruh, sir (samo ne ovčji, mozzarella na pr.) i paradajz, sve s malo bosiljka - eh, na tome bih mogla živjeti! Prekrasno ti izgledaju ovi sendviči. Tvoji su sretni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična stvar i na mom stoli jako čest gost ,divne slikice.

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Ebba, ja već drugi put pekla rajčice, kod mene te svi spominju.
    @ Snježa, Hvala ti
    @ Andrea, i ja sam planirala svojima za gablec, ali su ga jeli i uz meso i rižu i pastu, i sve nestalo.
    @ Katarzis, kažeš mozzarella, isto odlično, no ja baš volim ove "smrdljivce", ovčji ili kozji.
    @ Dilajla, ja sam tek sad otkrila pečene paradajze, stvarno odsad će se nači često i kod mene.

    OdgovoriIzbriši
  7. O ovo stvarno zvuči izvrsno, kako obožavam rajčicu u svakom obliku ova ideja me oduševila. Moram priznati da mi i ovaj tvoj kruh zvuči jako, jako dobro. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno Dunja. Meni je Ebba's cuisine, također, vrlo inspirativan blog sa prekrasnim receptima.

    OdgovoriIzbriši
  9. @ Andrea, ma da znaš, ne znam da li bi taj zalogaj bio baš takav, bez nekog konkretnog kruha, i takav sir i taj paradajzić prilično je oštrog okusa, zato mu super legne čvrsti i crni kruh od raži.
    @ Selma, hvala, imaš pravo za Ebbin blog, na njene recepte se može puno toga "dograditi".

    OdgovoriIzbriši
  10. Koji predivni sendviči !! ovo ja za uživati u svakom sastojku, od divnog kruha, preko sira, i na kraju predivne rajčice ! Izvrsno si doradila Ebbin recept i uistinu dobila pravu deliciju. Ovo mi se baš jako sviđa !

    OdgovoriIzbriši
  11. @ Draga Branka, to mi se sviđa u ovoj blogerskoj zajdnici, što se nadopunjujemo, gradimo, istražujemo i nadahnjujemo. Hvala Branka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako jednostavno a efektno...nisam jos nikad radila pecene paradajze, i trebalo bi stvarno sada iskoristiti dok ih ima u sezoni...predobre fotkice!;)))

    OdgovoriIzbriši
  13. @ mignonne, hvala, moram ti reći da nisam ni ja, kupovala sam industrijske, ali ovo je sasvim nešto drugo, kad zagrizeš, puna usta okusa. Ovisi kakv se paradajz suši, zadnji mi je bio malo kisel pa sam stavila na njega zeru šećera prije sušenja da neutralizira kiselinu, ispalo isto odlično.

    OdgovoriIzbriši
  14. ja se svake godine uredno spremim da paradajze sušim ili pečem ili na sličan način spremim no nekako uvijek dođe nešto drugo pa ne stignem...
    kombinacija koju si ti napravila na kruhu je odlična, ja bi možda jedino stavila neki drugi sir

    OdgovoriIzbriši
  15. @ Nina, da imaš pravo, nekako sve dođe u obilju odjednom i čini nam se da ima vremena, no i nekako naglo ode. To se dešava i ove godine, jer nas je iznenadilo jesensko vrijeme. Što se tiče sira, mnogima ne odgovara taj žestoki okus takvog sira, (ja sam luda baš za takvim), no sama pečena rajčica je koncentriranog okusa i vrlo intenzivna i u toj kompoziciji dobro se slaže sa jačim sirevima.

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Dunja , na mom blogu je jedna nagrada za tebe ! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Uhhhhh, ne čudi me da je nastao grabež! Kasnim i kod Ebbe :(, ali recept za pečene rajčice su svakako spremiti i njen i tvoj, jer ih obožavam. Sumnjam da ću više naći dovoljno zrelih da ih ove godine spremim, ali iduće su moje i Božje!
    Fotografije poslovično izazivaju zavist! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails