srijeda, 1. rujna 2010.

Punjen luk i rajčica



Obilje povrća, još ne za dugo, mirisi, boje, razni okusi...


Evo jednog mediteranskog načina punjenja povrća. Luk srebrenac, manji, blanširati par minuta. Kad se ohladi, oprezno odvojiti "košuljice". Jedan dio nutarnjeg sadržaj staviti na stranu.


Rajčice izdubiti žličicom i unutarnji sadržaj nasjeckati skupa sa dijelovima luka (manji dio). Na maslinovom ulju ih prodinstati, pa dodati pečene i očišćene rog paprike nasjeckane na manje komadiće, zdrobljenog češnjaka i dinstati dok ne ishlapi tekućina. Maknuti s vatre, dodati sjeckanog peršinovog lišća, dosta ribanog parmezana, filet dva slanih inćuna isto usitnjenog, papar i soli, ali oprezno jer je sir i ribica slana i malo krušnih mrvica. Mjere, nema ih ovaj put. Proizvoljno.


Puniti povrće, peći u zagrijanoj pećnici 25 min na 220 st. Služiti kao prilog toplo, a još je bolje fladno uz neki dobar domaći hruh.





Broj komentara: 19:

  1. Obozavam sogan dolmu!!! Fotke su ti prekrasne!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam što mi je draže "sogan" dolma ili ovaj punjeni paradajz. I još mi je znimljivije što je bez mesa! Slike su čarobne, uvijek slinim nad njima!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo ukusno,moj muž nejede paradajz,i to mi dosta otezava prilikom odabira ručka,a ja recimo jedem ga i kao "jabuku"stvarno divne fotkice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledam slike i iskreno gutam slinu ,slikice famozne a povrće punjeno pa zapečeno jako volim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike su ti, kao i uvijek, prekrasne, a recept bilježim jer ovo obožavam.

    OdgovoriIzbriši
  6. @ melrose, hvala, drago mi je da ti se sviđaju fotkice.
    @ Snježa, imaš pravo, znaš da mi ono klasično punjenje s mesom nije baš nešto, nekako mi se izgubi božanstven okus povrća, nemam ništa protiv mesa, ali sve više uživam u povrću, naročito ljeti.
    @ Vera, ti kao moja unuka, stol pun kojekakvog voća, a ona uzme paradajz u ruku i pojede.
    @ Dilajla, malo sam opterećena fotografiranjem, objavim post samo ako je hrana "fotogenična", malo je to bez veze, ali si ne mogu pomoć. Brdo toga sam skuhala i spekla, uzela aparat, mjenjala objektive, reflektore, stavljala u računalo, editor ova ili onaj, ne vredi, hrana je "suha". E takav post s takvom fotkom mi nije za ovjavu, pa makar bila hrana kraljevska. Eto vidiš, ima nas svakakvih.

    OdgovoriIzbriši
  7. Punjene rajčice bi ovdje bile moj izbor iako i luk odlično izgleda. A moram reći da mi je pažnju privukao i onaj dobar komad kruha sa strane :) . Odlična hrana i divne slike !!

    OdgovoriIzbriši
  8. @ Branka, paradajzi ili luk, da možda i ja dajem prednost paradajzima, ali taj sitni srebrenac je vrlo sladak i nenametljivog okusa, velik baš i ne, ali sitan je jako prihvatljiv, jedino ga se teže nađe. A kruh, dobro si primjetila, s ničim se tako dobro ne uklapa ovaj zalogaj, kao sa crnim domaćim kruhom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dunja, kako je ovo medeno! Još nisam luk radila ali moram da probam. Moja mama pravi! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je stvarno dobar prilog za neki fini ručak

    OdgovoriIzbriši
  11. @ Surac majstore, ako ti kažeš... onda je
    @ Jelena, nećeš požalit, jako je ukusno

    OdgovoriIzbriši
  12. @ Andrea, imaš pravo, uz svako pečenje, a i uz ribu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam sogan dolmu prvi put radila kod istrage Selminog bloga i stvarno sam se oduševila, tako da sam uvjerena da je i ovo što si ti skombinirala jednako savršeno!
    Uglavnom osjećam kako miriše sve preko ekrana!
    Fotke su ti upravo zavodljive!

    OdgovoriIzbriši
  14. odlican recept, ali slike... slike su savrsene, nemogu se nagledati.. jesi li ti fotograf? koju kameru koristis?

    OdgovoriIzbriši
  15. @ Tadeja, kao prvo konačno da si stigla. A drugo, moram priznat, tek sam na blogu počela upoznavat bosansku velebnu kuhinju i oduševila se. I ja sam bacila oko na Selmine dolmice, ali kako loše stojim s mesom, nisam ih pravila. Hvala na pohvalama.
    @ Istine i l. o h., hvala ti, puno mi znači tvoje mišljenje. Nisam fotograf, ali mi je fotografski aparat u rukama od kad znam za sebe. Prvi mi je bio da se izvlačio mijeh!!!! Dok su se druge djevojčice igrale lutkicama, ja sam imala svoju zanimaciju. Sad fotografiram sa Olympusom E-410, standardnim objektivom, imam ga 3 godine i za sad me zadovoljava. Planiram još jedan objektiv ali nije hića. Malo mi olakšava moje likovno usmjerenje, pa mi odnosi boja i objekta nekako dolaze bez po muke.

    OdgovoriIzbriši
  16. meni ovo sve izgleda preukusno, slikice su divne

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails