petak, 28. rujna 2012.

Brusketa s mozzarelom i "kavijarom"


Evo nešto zgodno i jednostavno iz molekularne gastronomije. Dobila sam na poklon jednu interesantnu knjižicu iz te oblasti, pa evo nešto jednostavno i zabavno.

U ovomjesečnom krugu blog igrice "Ajme koliko nas je" koju je pokrenula monsoon, naša domaćica draga Tamara sa bloga "What´s for dessert?" za temu nam je zadala rajčica, paradajz, pomidori.


No da vidimo o čemu se tu radi, kakva su to jaja, ili čija?
To su jaja od pardajza, finog, domačeg, kod kuće pasiranog. Ove perlice još se zovu i lažni kavijar.
Već je viđeno na internetu, no evo moje verzije.


Potrebno je:
  1. dvije šalice običnog ulja 
  2. 10 g želatije u prahu (3 žličice)
  3. 3 -4 žlice gušćeg soka od paradajza



  • Prvo je potrebno ove dvije šalice ulja uliti u neku metalnu posudu koja će dobro prenositi hladnoću, drugim riječima, potrebno je ulje dobro ohladiti, recimo preko noći u frižideru ili sat dva u frizeru.
  • Zatim želatinu istresti u manju posudu i preliti s 3 žlice hladne vode.
  • Sok od paradajza, ja sam imala domaći ukuhan no može i neki drugi, zgrijati na plinu ili u mikrovalnoj do vrenja, ali ne da zakuha.
  • Vrući sok preliti preko namočene želatine i kratko promješati da se sjedini i rastopi.
  • Uzeti neku špricu ili plastičnu bočicu s rupicom na poklopcu (vidi sliku), napuniti ju s želatinastim sokom od paradajza.
  • Izvaditi iz frižidera razhlađeno ulje i kapati sok iz flašice na samu površinu ulja, po tri kapi na isto mjesto. One se brzo sjedine i jednu perlicu i padaju na dno posude s uljem. 

 

Ako se perlice potroše, ulje se ne baca naravno, ono je dalje ispravno, no nepotrošene se mogu čuvati u ulju u frižideru do tjedan dana.
Može se raditi od bilo kojeg soka i a u slatkoj verziji, samo se onda moraju oprati od ulja pod blagim mlazom hladne vode u cjedilki za čaj, i osušiti na salveti.





Broj komentara: 20:

  1. ovo je baš zanimljivo, nisam čula za to

    OdgovoriIzbriši
  2. oduševljena sam... izgleda neverovatno efektno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ovo ranije vidjela, predivno je, slike su fantasticne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno izgleda i jako volim kombinacije s paradajzom, jedino ne volim želatinu ni pod razno. A najprije sam mislila da se radi o pravom kavijaru, koji obožavam, i odmah sam pomislila "eto Dunja baš zna uživati!":)) No, i ovo je super klopa, nema što.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo samo ti možeš!!! Svaka čast. Predivno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikad videla ovako nešto, jednostavni sastojci, strpljenje, rad i evo malog remek dela!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista jako dekorativno i jako dobar prilog.

    OdgovoriIzbriši
  8. nedavno sam gledala prilog iz restorana el bulli, gdje su radili ovakva molekularna cudesa. odlicna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako efektno, predivno izgleda!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam do sada vidjela ovaj "kavijar", zbilja nešto posebno. Odlična mi je tvoja izvedba, male crvene kuglice su mi neodoljive, jako efektno i lijepo, a sigurno i ukusno. Servirano i prezentirano vrhunski bravo Dunja !
    Probati ću se jednom pozabaviti ovim receptom i iznenaditi društvo sa "kavijarom" u mojoj izvedbi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. oo, pa ti si se bacila na molekularnu gastronomiju!!krasno!

    OdgovoriIzbriši
  12. @ Svima, hvala na posjeti i komentarima i drago mi je da vam se dopao ovaj experimentić. Osim ovog sa sokom od paradajza, radila sam od balzamičkog octa, isto je interesantno obzirom da su perlice potpuno crne i stvarno izgleda kao kavijar. Ako netko stvarno želi to pokušati, a ima neke dileme, može mi se slobodno obratiti meilom sa pitanjem.

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno izgleda! Fotka krasna. Čovjek poželi barem jedan komadič...:).

    OdgovoriIzbriši
  14. uuuu,super izgleda.A i sa balzamikom je super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ocaravajuci recept i fotke; sasvim originalno i nesvakidasnje!

    OdgovoriIzbriši
  16. ma preeeoriginalno!! :) oduševljena sam :) vidjela sam ovo negdje ali nisam nikad otkrila o čemu se radi..

    OdgovoriIzbriši
  17. Iju, kakva ideja. Prvom prilikom pravim, pa javljam da li mi je uspelo. Ili postavljam pitanja, hihih

    Pozivam te da neki od svojih kreativnih psotova podelis sa ostalim EX YU blogerima: http://creactiveallaround.blogspot.com/2012/11/ex-yu-blog-party-pioniri-maleni-in.html

    Slobodno pozovi i prijatelje :)

    Veliki pozdrav,
    Aleksandra

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails