petak, 7. rujna 2012.

Dobro došli u moju kuhinju




Drage blogerice, a i blogeri, dobro došli u ovu moju virtualnu kuhinju. Da vam pravo kažem, malo sam iznenađena što ste se odlučile zaviriti kod mene, jer je moj blog prilično nesistematski, nema mesa ili ga ima vrlo malo, pa baš ni kolača, sve se svodi na neke experimente i istraživanja. Tim više što sam bila vrlo spora i aljkava kad su se vaši blogovi istraživali. Stoga mi se čini da vam neće biti baš jednostavno izabrati neki suvisli recept. A imajte na umu da sam među vama sigurno naj starija, upravo sam navršila 65.

Evo malo informacija o meni i ovom blogu.
Počela sam ga pisati kojem 2009. godine kad je trebalo onu staru postojeću kuharicu prepisati. Tako sam naišla na Food blog druženje i sve je krenulo.

Trebalo je naći ime, pa to "Parfe Dunja" ne dolazi od perfektno, savršeno ili nešto slično, nego od jedne moje prabake čije je prezime bilo Parfeni i bila je vrsna Bečka kuharica, nedostižna, savršena, a prezime Parfeni dolazi negdje sa istočnih bespuća, možda Moldavije... oni koji su više znali, više ih nema. No, tako sam njoj posvetila to ime. 

Kako sam počela puniti blog, shvatila sam da osim recepata i kuhanja mogu zadovoljiti i još jednu svoju strast, a to je fotografija s kojom sam u vječnoj tajnoj ljubavi, nikad do kraja realiziranoj. Moj prvi aparat bio je jedan stari Olympus s objektivom na mjeh, na izvlačenje s kojim sam bila velika faca još u osnovnoj školi. Moj me otac uvijek darivao s čudima iz oblasti tehnike.  Na žalost taj prvi fotkić nije više kod mene. Nakon njega došli su slavni ruski aparati, pa naravno prvi digitalac je bio moj. 

Nisam nikad kuhala profesionalno, osim što sam nekoliko teških 90' kuhala volonterski u jedno pučkoj kuhinji za siromašne iz ljubavi, i godinu dana u jednom duhovnom centru. Imam u planu jedan post posvetiti tom kuhanju i mojem boravku u takvoj velikoj kuhinji. 

Neću više duljiti, želim vam ugodnu šetnju po mom blogu.
Vaša Dunja

Broj komentara: 8:

  1. Tako dobar doček za dobar početak istraživanja bloga

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam štreberski odmah prvi dan istražila cijeli blog i spremila popriličnu količinu recepata. Već sam jedan isprobala (i oduševila se), a mislim da će uskoro još dva u isprobavanje. Hvala na lijepoj dobrodošlici!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam kao Tamara odmah prvi dan probazala tvojim blogom i bacila oko na par zanimljivih recepata, za koje se nadam da cu imati dovoljno vremena i da ih isprobam! =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam se obradovala što si baš Ti ova dva meseca na tapetu. Ja pratim tvoj rad iako nekad ne stižem ostaviti komenzar. sećam se tvoje okrugle krempite torte pa još mnoštvo recepata običnih koje si ti pretvorila u neobične i onaj predivno Volovan...pouzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Sigurna sam da cemo uzivati u svakom pripremljenom receptu i rado cemo se motati po tvom blogu, hvala na toploj dobrodoslici!:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ne ucestvujem u igrama(nekako zaboravim na to,pa se bolje ne uvlacim u igru) ali rado isprobavam recepte i citam ,gledam meni jako lijepe fotografije i naravno ucim ipak od vas ima puno toga da se nauci !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Dunja, hvala ti na lijepoj dobrodošlici u tvoju kuhinju i što si nam kroz ovaj post dozvolila da te još i bolje upoznamo. Jako zanimljivo i drago mi je da ćeš nam pripremiti postove sa iskustvima iz velike kuhinje.
    Meni je uistinu jako drago što smo u ovom krugu kod tebe iako i bez igrice rado isprobam tvoje recepte. Iskreno, nedostatak mesa niti ne primjećujem, toliko je tu kreativnih, ukusnih i dobrih jela od povrća i finih slastica da se baš ima što izabrati i u čemu uživati !

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails