nedjelja, 30. svibnja 2010.

Tadeja u mojoj kuhinji 2


Pridružujem se još jednom ovomjesečnoj igri FBI Rukavice, koju je osmislila mamjac, a istražujemo blog In T & T kitchen. Silno mi se dopala Tadejina torta bombonjera, naravno izgled je čaroban, pun mašte i inspirirajući, ali me zaintrigirao i sadržaj. Na očigled jednostavno tijesto, jednostavna fila, ali izuzetno rafiniran sadržaj. Pruža velike mogućnosti oblika, forma je stabilna i na sobnoj temperaturi, no ja sam se odlučila ovaj put za klasičan oblik torte, 28 cm promjera.


Nisam ništa mjenjala u receptu, jedino sam grubo mljevene lešnjake dodala na sam na rub torte.


Kao dodatak, mali umakić od jagoda skuhanih sa malo šećera, ali ne leden, nego lagano mlak a torta dobro ohlađena.







Ova torta sigurno će dobiti važno mjesto u mojoj kuharici, a veselimo se i minjonima sa istim materjalom.






Htjela sam puno toga napraviti, ali je nekako palo u vrijeme kad smo već puno na otvorenom, pa se nije stiglo. No ništa me ne prijeći da nastavim dalje, a čeka još dosta toga.

Recept za ovu tortu naći ćete ovdje.


Broj komentara: 10:

  1. Uhhhh Dunja, još jednom veliko hvala! Fotke su ti fenomenalne, a ja oduševljena makeoverom tortice. Sve joj stoji kao saliveno! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhuhuh.... dobre su obje, šta dobre - fantastične...a slike fenomenalne....

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne fotkice, ali predivne...

    OdgovoriIzbriši
  4. Very delicious cake! Greetings!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš ti hvala što si nam dočarala unurašnjost one savršene Tadejine Bombonjerice. Slike su ti naprosto fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Svima, hvala vam svima na pohvalama glede fotografija, no hvalite slobodno Tadejinu tortu, ona je ta koja je nadahnula moj objektiv, stvarno, hrana koja je predamnom mora biti u skladu i harmoniji s oblikom i bojama, sadržajem i okusom. Puno sam kolača napravila, fotografirala i iz "diletirala" s kartice. Jedna caka, puno mi pomaže i staklo na kojem gotovo sve fotografiram. Što manje detalja oko glavnog objekta, to bolje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je torta ai sličice!Stvarno sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Za cokoladu sam uvek raspolozena, a kad jos uz to izgleda ovako dobro kao ova tortica onda se sva raznezim...moracu naci vremena da jednom napravim!:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan recept ali su slikice te u kojima uživam.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails